tout doucement

första rullen pentaxfilm! förvånansvärt bra resultat med tanke på att ljusmätaren har varit batterilös
gemensam nämnare: inaktualitet
 
utsikten från mitt londonfönster
Niki och Emma @ Victoria&Albert // insikten från mitt londonfönster // naturhistoriska // hemma eller borta eller någonstans mittemellan
från en numera avlägsen sommarkväll på altanen med vänner i regnet (notera längden på mitt hår, WAOW)
 
Olle och Ludvig <3
svunna tider och personer, HEMZKT
 
Midsommar!
 
saknad hemstad
Charlotte @ första afterworken // heldag i skogen med Ebba // "omg en exponering kvar måste fota något åh titta en hand"
Emma     (verdict ang. kameran och min prestation: ok)

Kommentarer:

Postat av

Fin bild osv mm mm :) du e fett duktig!! ❤

Postat av Daisy

vad fint! *applåder*

Svar: Tack a lot!
bjorsne.blogg.se

Postat av Rebecca

Dödsfint!

Svar: Åhmen tack xx
bjorsne.blogg.se

Postat av Linnea, fotografier

Vad använder du för objektiv? :)






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: