EDINBURGH DEL 1

STUNDEN ÄR KOMMEN, VÄNNER. efter sållande och bortväljande och evinnerligt redigerande är det dags. I give you: edinburgh-inlägg nummer ett!
bussen anlände lite innan åtta på morgonen och således var det första vi gjorde att införskaffa välbehövligt koffein. därefter satte vi av genom ett morgontrött edinburgh, destination Arthur's Seat.
Emma läste karta, Hanne var en babe. Inget nytt under solen.
och så går vi runt en krök och möts av detta magnifika. fattar ej 
Likt sanna mountaineers besteg (eh) vi besten.
Hanne och Emma igen
such beauty
 

Kommentarer:

Postat av Nastasja

åh, jag var där för ett par veckor sedan och det är ju typ en av de bästa platserna på hela jäkla jordklotet. gud vad jag saknar när jag ser dina (fantastiska) bilder.

Postat av Kim

Otroligt fin stad det där! Var där för många år sedan men ska någon gång återvända och uppleva det gamla och lite mystiska jag tycker staden för med sig. :)

Postat av När Annie fotograferar i Kalifornien

Så vackert ställe!!






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: