uh

 
 
(jag suger på att uppdatera men kameran väger mer än vanligt och jag är bara sådär allmänt letargisk i mitt förhållningssätt till existensen och dess biverkningar. troligtvis överlever ni ändå. är dock megaaktiv (eh) på instagram så ni kan ju kika in där om ni vill, @officiellt)
 
sammanfattning av tillvaron:
- fotade klart min andra rulle film idag, tror att kameran har gått sönder (något med slutaren, kan den sluta bry sig om vad en ställer in den på?) så det ska bli oerhört spännande att se om det blivit några vettiga bilder över huvud taget. perks of london: billig och ZUPERZNABB bildframkallning, i morgon vet vi!
- åker hem om en dryg vecka och det ska bli så otroligt fint. saknar min familj, saknar mina vänner, saknar Göteborg, saknar havet, saknar den oförsiktga kylan och att kunna se stjärnorna på riktigt 
- överlägger och överväger och överanalyserar
- är nog ganska nöjd med ganska mycket egentligen, men jag har börjat tröttna på den här staden och på hur obetydlig den får en att känna sig. tycker inte om att stå still. 
 
SES

Kommentarer:

Postat av Robex Lundgren

coolt

Postat av Daniella 🌙

vad för kamera köper du / var framkallar du? är det engångskamera?






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: