edinburgh, analoga kameran

hej vänner! har fått tillbaka min andra rulle film och jag är nöjd igen, så KÄR i min kamera (som f.ö. inte verkar vara sönder). här följer alltså en åtta bilder lång throwback till Edinburgh
har så snygga vänner 
Hanne, Elin, Emma
det är en regnbåge där någonstans
 
har avklarat alla mina julklappsköp, komponerar semimelankolisk musik och skriver på mitt kanelbullereportage, i vilket Ernst Kirchsteiger hittills nämns en gång. I morgon ska jag på World Wide Women-utsätllning i Camden och på lördag är det helg och på söndag kommer Michelle hit och på måndag inleder jag min tio dagar långa Sverigevisit. mycket fint

Kommentarer:

Postat av Evelina Björkdahl

Men woow, vad fina bilder kameran ger! Do want.

Postat av Daniella 🌙

Åh, har du nån facebooklänk till den utställningen?

Postat av Ebba Molin

åh så fina bilder! älskar känslan i dom...

Svar: tack!
bjorsne.blogg.se

Postat av Daisy

får rysningar så vackra bilder!

Svar: ahhh tack sa mycket!
bjorsne.blogg.se

Postat av Linnéa Thell Jansson

Sååå himla vackert! Som vanligt..

Postat av

roligt hur färgerna i den analoga matchar dina digitala bilder så mycket?? mkt fint

Svar: tack ju!
bjorsne.blogg.se

Postat av Rebecca

Alltså wooooo vilken bra bild det blir! Vad heter kameran?

Svar: taaack! pentax k1000!
bjorsne.blogg.se

Postat av Hanna

Så snygga bilder, älskar känslan i den andra bilden!

Svar: tack!!!!
bjorsne.blogg.se






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: