alltså ni

^skannar in saker, det var år sedan sist, det här är liksom från nionde september. fatta vad tiden går va
 
men hallå hej. vinkvink. Jag är mindre upptagen än det kan verka, har dock haft en ytterst makaber helg som var definitionen av oförutsägbar. I övrigt finns det inte så mycket att säga. Det rullar på, allt rullar på. Jag har två litterära idéer jag vill genomföra innan jag blir senil/ickevisionär/för bekväm; den ena handlar om feminismens baksida och den andra om allt och ingenting. Sist men inte minst vill jag påpeka att det är svårt att känna sig stor när alla andra är större. Tolka hur ni vill. poss

Kommentarer:

Postat av lina

låter jätteintressant m "feminismens baksida"!!!!!!!!!! vill serri läsa






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: