Kommentarer:

Postat av liny

SÅ SNYGGGGGGGGGGG GURL

Postat av Fotograf Maria Carlsson

Jättefina bilder! Du är verkligen duktig på att fota!

Postat av MALIN

Du tar så himla fina bilder!

Postat av MALIN

Sugen på lite nytt smink? Kika in min tävling där man kan vinna ett kit från Makiash :) http://malinkirstine.se/2014/08/20/makiash/

Postat av

åh, du lyckades verkligen fånga mig i ett ögonblick av oändlig skönhet. särskilt den första bilden, vilken bländande karisma.

men du, in all seriousness, tack för att du är du. ♥

Svar: Jag tycker du är dashing darling x
Och tack detsamma ❤️❤️❤️
bjorsne.blogg.se






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: