Kommentarer:

Postat av Evelina B

Känslan när man bläddrar igenom en blogg man följt ett tag pga finaste bilderna man sett på länge, och upptäcker ansiktet av en bekant. Ariel (tredje bilder nedifrån) Känner du honom?

Svar: alltså tack så jättemycket för dina fina ord. och jag känner TYP Ariel! jag går på Donner och han kultursommarjobbade också så det är så landet ligger c: hoppas du har det fint!
bjorsne.blogg.se

Postat av maja.

åh tack!! detsamma.
vad kul, jag ser min kusin Elise på en av nilderna. jättefina bilder.

Svar: tackar!
bjorsne.blogg.se






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: