rundan

bonjour friends! idag har jag, förutom att titta på sherlock, gjort en 2 stopp lång second hand-runda med Emma och hennes (pappas) bil. först begav vi oss till mölndal och rescue mission där det var redigt stökigt och fullt av fula men väldigt billiga grejor, bland vilka jag faktiskt hittade en sjukt snygg långkjol för ynka 20 riksdaler ||||| betyg: 2/5
next stop: emmaus backaplan! mkt mer välstädat och det fanns mängder av skor och pryttlar, men inte så mycket snyggt, så betyget blir 3/5 +att de till skillnad från rescue mission tog kort, vilket var 100% nice
[fet bike] utöver kjolen fyndades också en tekanna från höganäs för 125 SEK, till mamma. nästa införskaffningsrunda kommer troligtvis att gå till first hand-ställen eftersom min inköpslista ser ut såhär:
   • keps
   • vans
   • nya glasögon (alltså inte sol, utan vanliga mina-ögon-fungerar-inte-som-de-ska-brillz)
   • hörlurar bc hunden åt upp mina gamla
 
adios ~

Kommentarer:

Postat av Sofia

men åh så otroligt fin blogg du har!!

svar: haha ja!! fick till och med krama han!! :D

Svar: tack så mycket!
bjorsne.blogg.se

Postat av Tea

SV: Tack så mycket sötnos, och eller hur!! :D
ha en riktigt fin tisdag, kram! :)






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: