75% familj @ kew gardens

 
när mamma och Vilma (samt morfar men inga bildbevis på hans närvaro tyvärr) hälsade på härom veckan tillbringade vi några timmar tillsammans @ Kew Gardens i allmänhet och The Palm House i synnerhet
 
 
syster
 
 
 
 
– – –
 
 
mamma
 
 
 
 
barnet var med också, och bortsett från några panikframkallande försvinnanden var det fint
 
 
 
selfie 
 
 
har för avsikt att fylla detta utrymme med obetydliga ord i syfte att uppnå ett mer visuellt tilltalande blogginlägg. BEKÄNNELSE: vad gäller vissa saker är jag ohälsosamt perfektionistisk. mest när det rör sig om hur former, färger och text samspelar/samverkar. jag hade aldrig kunnat jobba med layout, till exempel, för jag hade suttit uppe till 04:23 var eviga natt i hopp om att uppnå något slags formgivningskatharsis. bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla bla

Kommentarer:

Postat av Rebecka

Ah! Så fantastiska bilder! och på kew gardens som är ett grymt ställe

Postat av Daniella 🌙

blir så glad varje gång du uppdaterar

Postat av Lotta

åh, så himla vackra bilder!

Postat av

Kan du inte snälla lägga upp bilder på din nya lägenhet/ditt nya place??? Superfin blogg

Postat av Sofia

Så fina bilder!

Postat av Rebecca Larsson

Åh jäklar vad fint






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: