dag 1

vaknade alltså i denna fantastiska stad och inledde dagen med frukost, biltur och införskaffande av mjölk och en potato rosemary loaf (dvs bröd)
hängde sedan i huset ett tag, lagade lunch – pasta med zucchini, tomat, basilika och citron – och förberedde mig på min kommande utflykt till The Kid och hennes typ fritids
promenaden dit var fin
~
efter att ha listat mig hos kvartersläkaren och lagat vegetarisk middag (The Kid och The Mom är fish eating vegetarians, score) begav jag mig till en starbucks där lite fler nyinflyttade svenskar befann sig och ja det var typ det, dag 1 avklarad

Kommentarer:

Postat av Hedda Rönnlund

Superfina bilder!!

sv: Önskar jag kunde svara på det men tyvärr så har jag inte läst boken, får ta och göra det nångång i framtiden!:)

Postat av Beatrice

Åh, du har alltså flyttat till London (?)! Älskar London. Och är det bara övriga England så har jag inte sett så mycket, men älskar känslan som alltid finns i England!

Svar: ja den är ytterst gemytlig!
bjorsne.blogg.se

Postat av Susanna Maria J

fina bilder !:)

Postat av Johanna

åh har helt missat att du flyttat. men gu vad kul ändå!!!

Postat av Celine

Dina bilder är alltid helt fantastiska!

Postat av Em

Måste bara fråga vad du tycker om att köra i vänstertrafik? Är det inte sjukt svårt? Känner att jag själv aldrig skulle våga… Kram

Postat av Daisy

alltså shit vad fint. kan du inte posta lite vegetariska recept emellanåt? försöker att bli vegetarian men svårt då jag inte har någon matlagningsfantasi</3

Svar: tack! och jaa klart jag kan det! ska försöka iaf, älskar o laga mat så lär inte kännas som en enorm uppoffring. kram!
bjorsne.blogg.se

Postat av Lydia Elstig

Fina bilder!






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: