grannsamverkan

dessa tre (eller ah, två, Anton är ju inte permanent boende in tha hood) är mina nästan-grannar! igår, efter bråvalla-planeringen, avlade vi en visit till en närliggande strand för att grilla korv över öppen eld och sånt
produktplacering och konsumtion av chokladbanan m.h.a. äkta hälft och provisorisk sked
när vi grillat klart använde vi ett tomt juicepaket (medhavet, ursprungligen o-tomt) för att hämta fräscht älvvatten att släcka vår fräscha stenålderseld med
sedan slängde vi det enda brinnande vedträet i vattnet #survival101
Filip
Louise
högtalarsystem (world class) + Anton    
finns dessutom en 42sek lång film HÄR (borde filma mer med min kamera, den kan ju), den kan ni kolla på om ni vill     //hejdå

Kommentarer:

Postat av Daniella 🌙

åh, vad mysigt!

Postat av Mathilda

Vad härligt det ser ut! Du får verkligen "vardagsbilder" att bli sådär härligt mystiska.

Postat av Evelina Björkdahl

Men åh så fint. Filmen också!

Postat av Sofia

så fina bilder!!

Svar: tack :)
bjorsne.blogg.se

Postat av Catrin | En Smula Gott

Tack, det var supergott! :)

Vilka otroliga bilder du tar, du har verkligen talang!! :)
Hoppas du får en fin dag!

Svar: tack!!!
bjorsne.blogg.se

Postat av Klara

Jag tror jag såg dig på Bråvalla! Eventuellt.

Svar: AH men ballt ju! om jag var aslång, brunhårig, hade blått linne, svart regnjacka eller grön stickad tröja var det troligtvis jag. awesome.
bjorsne.blogg.se






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: