orust och kompensationsotur

tjeanahhH! har hängt på orust hos johanna & ida & deras föräldrar i ca 2 dagar, bildkavalkad följer härmed
Första dagen (denna kom förvirrande nog efter första kvällen, som spenderades hos några trevliga typer som jag inte riktigt kommer ihåg vad de heter) tillbringades trots/pga värmen inomhus med spel och kusiner. Vi hann spela och utvärdera 2 stycken utomordentliga spel innan vi tröttnade; Kasta gris (2/5 toasts) och Landskapsspelet (3/5 toasts).
katten Kasper
Johanna (som f.ö. bakade supergoda veganska bullar, mums)
sen kom kväll och bad och tillskott i form av Malin
det bjöds på magiskt ljus
jag dumpade min rosa fejk-Croc och lät min invalida fot + resten av min inte fullt lika blåslagna kropp smaka på det ca 22°C varma vattnet
varmaste simturen i år, blev det. inte så konstigt kanske.
Efter god middag och god sömn kom torsdagen. Denna fantastiska dag ägnades även den åt chillin' – främst på en ö 10 minuter utanför Ellös, men också hemma. Sällskapet bestod av Emmy och Anna + familj, och 2 till. När kvällen kom körde Johanna mig och Emmy (SJUKT SKÖN TJEJ) till Varekil för att underlätta för vår förflyttning hemåt. 
Emmy
två fina dagar. glömde dock mina p.g.a. synfel äckligt dyra solglasögon på bussen och de har inte kommit till rätta än så jag är lite ledsen i ögat, men vafan. känns lite som att det gått för bra på sistone, ändå. därav nymyntad term kompensationsotur. hejsvejs

Kommentarer:

Postat av Ida

Härliga sommarbilder! Riktigt vackert ljus.

Postat av matilda

så himla fina bilder, och så vackert ljus! du är himla duktig.

Postat av JUNITJEJ

Underbara sommarbilder!






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: