nina

snygg brud (Canon EOS 5D Mark II + EF24-70mm f/2.8L USM)
 
är för övrigt ytterst medveten om att det är ganska tomt här just nu men jAG GÖR så HIMLA MYCKET SAKER??? veckan har hittills innefattat, i kronologisk ordning:
   • kaffedrick och primarkhäng med Niki och Emma
   • Shoreditchflanerande m Emma, Moa och Emma C + lillördag i Camden
   • förberedande klimataktivism (JAG OCH  EMMA SKA GÅ M I LONDON CLIMATE MARCH ÄR SÅ TAGG)
   • ett museibesök (british museum) med en australiensare + asnice sushimiddag och utgång i Dalston
   • ytterligare ett museibesök (victoria&albert?) och ännu mer kaffe 
och nu ska jag på djungelfest, whut //Bilder från ovanstående kommer förresten upp så fort de fixats, dvs ingen vet när//

Kommentarer:

Postat av Daniella 🌙

visst träffade jag på dig i soho någon helg sen? kom på det dagen efter tror jag men var inte säker hahaha






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: