jogersö

sista helgen i Sverige tillbringades på Olles lantställe, en bit utanför Nyköping
jag gick runt i raggsockar och battlade en äckligt närvarande förkylning m Ragnar
(kvällspromenad med honom och Frida)
Ragnars rum, stjärnor, Olle
Europas vanligaste fåglar
vi spelade volleyboll i skymningsljuset och det var fint. +bildbevis från roddtur till närliggande strand
 
ämnar för övrigt introducera er till mitt nya hem (!?!??!?!) snart, ska bara cleara hela fotoreportagegrejen med min matmor först. allt är väldigt vackert här i alla fall, trots (eller kanske tack vare) att jag välkomnades av typiskt brittiskt regnväder. hittills har endast en awkward situation uppstått, ENORM BEDRIFT: jag är begåvad nog att avsluta mammans predikan om bordsskick med att tappa en glorious bit fisk i smörpaketet. nog om detta.

Kommentarer:

Postat av Pyret.

Alltså hjälp så himla fantastiskt mysiga fotografier!

Postat av Daniella 🌙

hoppas du trivs!

Postat av Ida ☯ the sky under the sea

Så himla fina bilder! Och wow, du bor alltså i England nu, himla fint ju.

Postat av Celine

Älskar känslan i bilderna!






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: