dag 13 (SÅHÅÅÅ och lite fashion week)

amigoooos! fortsätter här med min smått försenade dokumentation av den gångna veckan. Förra söndagen (12/9) var jag och Emma och Niki – mest Emma och Niki faktiskt, jag var sen – och kollade in läget på London Fashion Week! HUR BALLT (jätteballt). Dock är översta bilden det enda vettiga fotot därifrån, vi var alla tre såpass upptagna med att bli fotograferade av japanska bloggare/modejournalister att de egna kamerorna halvt glömdes bort.
Efter vår korta och smått överglorifierade visit i rampljuset begav vi oss hur som helst till Tesco för att köpa vår parklunch (kall pasta i tomat/ostsås för min del). Apostlahästarna bar oss sedan genom stan i nordlig riktning. Vi konsumerade lite och jag hittade därmed två sköna pennor att skriva sköna saker med i min sköna bok med blanka, och sköna, blad.
Nästa stopp (eller ah vi stod typ aldrig still men) CHINA TOWN!
där fanns motljus och lite längre bort ett café vid namn Yumchaa, där Sara väntade! sedan medioker men ack så efterlängtad sushi i en pytteliten park mitt i Soho, dag slut

Kommentarer:

Postat av Daniella 🌙

måste skaffa en hatt??

Postat av lina

Alltså, du lyckas fånga vardagen så himla bra. vill bara krypa in i bilderna pga. så mysiga!






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: