flaggspelet

från pysseldag hos Emma // om du vill göra själv behövs bara snöre, sax, lim, halvtjockt papper, tejp och lite estetiskt tilltalande tidningsurklipp
 
SNART kommer en massa bilder från en massa dagar upp, men jag har förvånansvärt mycket för mig. Igår t.ex. hängde jag och Emma med vår nya amigo Sam på musikvideoinspelning i Shoreditch, och idag var vi en hel drös med folk som flanerade runt i Stoke Newington på jakt efter nya fina ställen att kalla våra. Och i morgon ska jag och Joe titta på fiskar. Fullt upp.

Kommentarer:

Postat av Stephanie Loefgren

shiet, har lange tant gora ett sadant flaggspel :)

Postat av Robex Lundgren

fin blogg du har

Postat av Daniella 🌙

åh, vad fint!

Postat av Josephine Foto

Flaggspel är ju bästa pysslet, så himla lätt rumpiff som en kan få precis som man vill. Dessutom lagom avancerat för barnen:)






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: