dag 30 (clifton nurseries)

coming up: October 1st – last day of summer
En onsdag för ett tag sen ärades Clifton Nurseries av en Emma/Maja-visit. Genomgående tema: kaktusar och kaffe. För er som, likt jag för ca 1 vecka sedan, inte vet vad Clifton Nurseries är – tänk typ Plantagen fast mer fancy, mer utomhus och mer nice.
Emma
Efter god cappuccino och kaka delad på typ häften (JAG FICK STORA DELEN EMMA ÄR EN BABE) flanerade vi runt i Little Venice ett tag och hamnade så småningom på vad jag tror var Edgware Road.
där någonstans pågick marknad
Pga fisklukt och plötslig trötthet stannade vi inte så länge, utan dedikerade istället tid till att posera med våra fräsiga gula löv, fotografera brittiska tegelfasader och åka buss, hemåt.

Kommentarer:

Postat av Nastasja

Vet inte hur du gör, men det är sån känsla i alla bilder. Känns mjukt och fint på nå vis!

Svar: Tack så jättemycket!! :)
bjorsne.blogg.se

Postat av Johanna

vill också till London nu ju

Svar: komsi
bjorsne.blogg.se






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: