L'Étranger

 
saker som man inte tror händer egentligen: i lördags var jag och fikade med en complete stranger som jag aldrig träffat förut i hela mitt liv.
 
 
~our café of choice~
 
 
främlingen i fråga hette nina och hon var väldigt fin och bara allmänt bra liksom. till exempel höll hon på att recensera en massa caféer och till exempel tyckte hon att vi skulle skriva ner vad vi trodde om varandra innan vi träffades. nina enligt mig: 169cm (typ rätt), nyfiken (jätterätt), gillar katter (väldigt fel). jag enligt henne: gröna ögon (rätt), höjdrädd (fel), läser mycket (rätt).
 
 
efter att ha förtärt gnocci (jag) och vegansk kladdkaka med sojachoklad (hon) gick vi vidare till sjöfartsmuséet, eftersom det låg alldeles precis bredvid.
 
 
där fanns anemenoner
 
och sist gick vi till ebbes hörna där nina hittade en jättefin bok om djur och jag ingenting. bra dag. 

Kommentarer:

Postat av Lydia

Låter som en fin dag! Och herregud vad mysigt caféet verkar?? Där jag bor är alla caféer jättetråkiga haha.

Postat av Johanna

Alltså vad himla fint att fika med en främling. Och vad fint att ni verkade gilla varandra.

Postat av felicia

åå så otroligt mysigt och fint!!
älskar sånt där spontant

Postat av Jojo

Älskar bilderna! skit fina ;)

Svar: tack!
bjorsne.blogg.se

Postat av Kajsa

himla fina bilder ! :)

Postat av Alexs

Svar:
Tack så mycket! haha ja det är väl bara att du tar och gör det ;)
Otroligt fina bilder du tar, förresten. Verkligen..!

Postat av Ida ☯ the sky under the sea

Alltså vadå bra grej att fika med en främling! Hur kom det sig? Alltså att det blev just den främlingen det blev? Eftersom ni skrev ner hypoteser om varandra kan det ju inte vara nån du ba träffa på stan, eller? :)

Postat av June

Ååå, fine bilder!






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: