!!!ALLTSÅ!

 
ursäktar för att jag bara lägger upp bilder på typ träd???? men det är liksom ganska busy kan man väl säga. fick i alla fall besked om att jag ska fota för musik direkt i morgon (pga. sjukdom hos han som skulle fota egentligen) och för att uttrycka sig milt kan en väl säga att jag är excited. typ jätteexcited. 
 
i kväll hägrar
1) au pair-i-london-samtal
2) utgång med mah girls
 
OCH jag tog hål i öronen idag!!!! för första gången – dvs typ 12 år efter alla andra. men nu är jag också cool/holy. yeah. adjö
 

Kommentarer:

Postat av Johanna

låter ju sjukt kul att du ska fota för musik direkt! awesome! Och kul med öron-hål-tagning (whaaa?) haha lite smärtsamt i början kanske men snnyyyygggt!

Postat av Klara

With the whole wide world of ear-related humour...

Svar: avsiktligt. (väldigt fint att någon märkte tihi)
bjorsne.blogg.se

Postat av Daniella 🌙

hoppas du får londonjobbe!!

Postat av Hanna

du är inte ensam Majsan, jag har inte ens hål i öronen. fast hade tänkt att ta det typ snart. puss.

Postat av Tess

Åh, vad kul! Hoppas att allt går bra! :) Kram

Postat av hilda

fast träd är ju underbara så.. <3

Postat av Ellen (alatariel)

Häääärligt! ahaha! ^^ Så underbar bild. :)






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: