instagram v. whatever

okej, så – det händer grejer alltså. här en bild från afterwork hos Gösta m. öl och fotbolls-vm (länge sen nu) /// vaknade hos Frej och utnyttjade hans oerhört estetiskt tilltalande påslakan för att skapa en pretentiös bild starring pentax k1000 och tygkasse från typ Tyskland
 
har firat midsommar också, för två veckor sen ungefär, helt galet att tiden gått så långsamt. /// mer afterwork! denna gång på säveån i partypaddan
 
hälsade på Nina i Trollhättan /// på den sista skoldagen badade Josef, Rasmus och Karro i älven, lite blä men mest yä
 
från i torsdags: CRAZYMKT MANETER ute vid Vargö, detta till trots var vattnet hur skönt som helst och jag badade alltså i havet för 3e gången i år. borde inte få kalla mig göteborgare. /// klippte i en polaroidbild och ritade litegranna

Kommentarer:

Postat av Daniella 🌙

De där slemmiga djuren är anledningen till att jag inte har badat i år än...

Postat av Hanna

Fy fan vad fett med så mycket maneter! vet du varför det är så många?
Jag har dock inte badat alls iår, och jag befinner mig nere i malmö - guldläge att bada, så du är iaf lite bättre än mig!

Postat av Hanna

Fy fan vad fett med så mycket maneter! vet du varför det är så många?
Jag har dock inte badat alls iår, och jag befinner mig nere i malmö - guldläge att bada, så du är iaf lite bättre än mig!

Postat av Johanna

Men gu vad mycket fint ändå!

Postat av

Gaaaah, manetfobi!


puss

Postat av frida

så himla vakre bilder!

Postat av Liborius

Fina bilder:)






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: