fö r k la rin g

///unassociated/// 
 
JAG JOBBAR. det är liksom därför det står tomt här (det och så den lilla detaljen att personen jag är emotionellt involverad med precis har kommit tillbaka hem efter 3 veckor i Grekland). hur som helst. har triljarder bilder från en fantastisk dag med Ebba och Pelle i skogen/staden och en fantastisk kväll med Ebba, Pelle, Ragnar, Filip och Ludvig på altanen/gräsmattan, och dessa kommer att tillgängliggöras för beskådning inom kort. tills dess önskar jag er alla allt gott
 
mvh maja

Kommentarer:

Postat av Daniella 🌙

Vad är det du jobbar med?






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: