en route

bonjour! här följer bilder från dagen då jag och Ebba begav oss ut på exotiska äventyr i vildmarken. (kan f.ö. delge att jag har stukat foten big time, läkaren sa att det kommer att ta mellan 6 och 8 veckor för skiten att bli bra igen. kul. OCH har kommit in på läkarlinjen i Lund! vilket är awesome även om jag tänker tacka nej.)
hur som helst: vildmarken, var det. eller i alla fall skogspartiet mellan kungssten och röda sten, tillräckligt stort för att nästan kunna gå vilse
till slut lämnade vi hallonsnår och brännässlor bakom oss för älvsborgsbron och gångtunneln mellan klippan och resten av majorna
där bjöds på fantastiskt ljus
och så småningom också glass (jag: choklad, mango/passion och pistage – ebba: choklad, hallon, kommer inte ihåg)
så himla fin
kompisar
(mästerfotografen) vi åkte buss hem till mig där vi lagade mat och snart fick sällskap av ragnar, ludvig, filip och sofia. men mer om det sen

Kommentarer:

Postat av Daniella 🌙

Bara att komma in är ju helgrymt! Var det via betyg eller högskolepoäng, om du vill säga?

Postat av OLIVIA

HOppas din fot blir bättre. Omg nej, varför tacka nej till läkarlinjen? Linjen som alla kämpar till att komma in på!?

SV: Oj jisses..

Postat av kaneli

Älskar färgskalan i dina bilder! Så fina bara!

Svar: tack!
bjorsne.blogg.se

Postat av Evelina Björkdahl

Alltså så bajs med din fot, men fina bilder fick du!

Postat av frida

håper foten din blir bedre snart. er så leit når slikt skjer..men åh så nydelige bilder.






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: