cancel on me

 

bonjour, i onsdags begav jag mig till Tollhättan för att träffa Nina för andra gången!! 
 
 
 
 
 
hon är 100% supernice, precis som cafét (Mejeriet) hon hade valt ut dagen till ära
 
 
(det var marknad i Trollywood) förresten träffades jag och Nina via en blindfika som hon initierade genom en kommentar här på le blawg, så väldans fint. ni kan läsa om möte nr1 >>här<< om ni vill.
 
 
 
hur som helst – efter en väldigt nödvändig fika/lunch (jag var hungrig som fan) fick jag en guidad tur av Trollhättan
 
 
 
den var oerhört spännande och förde oss bland annat till emmaus, myrorna och en mysig antikvitetsbutik fullproppad med anekdoter i fysisk form. på myrorna fyndade jag 1st kamera för 10kr (tänk er typ en engångskamera fast inte engångs) och en brutalt ful tröja, medan Nina lät sin Boney M-vinyl från emmaus få sällskap av en 30kr-s kamera.
 
 
 
 
 
 
next stop: dittills outforksat hustak/parkeringsplats
 
 
feet
 
 
 
kamera + derp-pic m. vackert ljus från tågstationen
och ja that's allt från denna fantastiska dag
 

Kommentarer:

Postat av Rebecca

Hej! Jag har en fråga. Jag är påväg att köpa en bagangnad Canon 5D mark ii och har sett att du använder en. Den kostar 6500 kr för ett hus och har gått 80 000 exponeringar. Läser överallt och på mauånualen står det ca 150 000 exponeringar men på alla forum och liknande räcker de mycket längre. Vet du något om detta om det är bra pris för de antalet exponeringar. Det är ju liksom hälften av vad den kostar som ny (som jag verkligen inte har råd med, 14 000) så det känns ändå som att det är värt det. Svara gärna typ snart för jag ska åka och kolla på det imorgon! Hjälp! Och svara gärna till min mail! Tack för besvär och sånt, ps. Dina bilder är så bra! Ds.

Postat av milina.blogg.se

så fina bilder :)

Postat av ebba

du är så himla fin och duktig och allt!!!! vill också träffa dig, säg till nästa gång du är i skåne ps ps

Postat av Liborius

Men åh vilka fina bilder:)

Postat av Emma Grann Fotografi

Så fina bilder!!

Postat av Kajsa

så fina bilder !






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: