Kommentarer:

Postat av Joe

åh så fina grejer! kul

Postat av linellas

snygg skjorta :)!

Postat av linellas

snygg skjorta :)!

Postat av linellas

snygg skjorta :)!

Postat av

Jättefina köp! Skjortan var ju snygg:)

Postat av anna

himla fint!

Postat av Johanna

nice ;)

Postat av

love it
http://jennworld.blogg.se

Postat av Hemma Hos Felicia

shortsen ser snygga ut! :)

Postat av maandelina.blogg.se

skjortan är fin!

Postat av rememberthiis.blogg.se

Fint :D

Postat av Robin

Nästan svenska jeans, IKE(D)A!

Postat av Hanna

ok, för det första, vet inte om jag älskar eller hatar skjortan. SÅ kluven!
Haha, tack eller något. Jag läser ungefär 5.5 böcker i månaden, iallafall om man slår ut det. Men sen läser jag olika myckt, vissa månader bara några sidor och andra kan jag läsa 8 böcker. Det beror mycket på hur jag mår osv!

Postat av Fatma - Grafisk designer

Nice inköp! :)






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: