aderton

De senaste arton åren har den andre juli gått under bemärkelsen "Johannas födelsedag". Det är visserligen den trettonde juli idag, men för någon vecka sedan firades hennes entré i vuxenvärlden.
Jag kom typ näst först och hade därför en hel massa tid att ägna åt fotograferande av dörrar.
Och tvål.
Det lagades mat. Jag hjälpte till. Med att äta.
Johanna pratade väldigt mycket om chips. Jag tror till och med att hennes tal handlade om dem.
Till slut satte vi oss till bords.
Folk började bege sig hemåt någon timme efter midnatt, och så var det slut på festligheterna. Johanna var väldigt fin i alla fall. Allt var väldigt fint, faktiskt, trots att jag knappt kände någon och fick höra "Ok jag ska gissa vad du lyssnar på för musik... Broder Daniel!". 

Kommentarer:

Postat av

du e bäst!

Svar: DU ÄR BÄSTARE
bjorsne.blogg.se






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: