veckoslut nummer åtta

jag tog med kameran till skolan och terroriserade folk med slutarljud, räknade matte och lyssnade på engelskaredovisningar av varierande interessans. 

efter det strövade jag och Fanny längs många gator, tittade in på ungefär åtta caféer innan vi hamnade på espresso house och därmed motverkade syftet med hela exkursionen. 

och till slut hamnade jag hos Emma, och vi bara hade det allmänt bra. pratade, lyssnade på musik, åt popcorn och choklad, somnade, sov, vaknade till underbart morgonljus, gjorde pannkakor och fruktsallad och smälte choklad och tinade bär, lyssnade på simon and garfunkel, längtade sommar och drömde om cyklar.
 
tre timmar efter att jag kom hem infann jag mig på förrådet, och där var fint folk och nytt folk och folk som dissikerat lik och folk som inte dissikerat lik och folk som alla förr eller senare kommer bli lik. vilket är lite segt.
 
avslutningsvis ska jag plugga spanska och göra ingenting.

Kommentarer:

Postat av Ebba

underbara bilder, som alltid! Tycker faktiskt du borde gå fotografisk bild trots allt! :)
kram






KOMMENTERA:

• om jag pga bristande livslust inte orkar svara på kommentarer som "FIN BILD" "FINA BILDER" "FINASTE BILDERNA"
så keep in mind att jag är oändligt tacksam ändå.
• tack men nej tack till reklam och frågor om s.k. bloglovin'-byten
Follow on Bloglovin


namn:


plats i cyberrymden:


mail:


ord: